Thursday, March 11, 2010

Kesilapanku Keegoanmu

saje bagi tittle best sikit. sebenanye tak ade kene mengena pon dengan kisah ni.
tapi yang samanye cite ni pon sadis gak.
hemm.. yang sadisnye skang sepatutnye plan baeekkk punye malan ni ialah bermalas malasan atas tilam yang empuk.
tapi skang pon aku tengah bermalas malasan jugak. tapi kat ofis.
baru je keje siap tadi. abg rosley call..zah,dah nak balik ke? sape ade kat ofis?tuturnya dengan berhati2.
ade la tuu.. aku ckp dengan ala gelak2 manja.bos call, mesti la nak dapat pekerjaan ..
haha.. tolong copy footage gloria jeans sunway arini  2.00pm-2.30pm...boleh tak?yezzaaaa....tepat!
kalo ko nak balik takpelah..tapi cina tu nak cepat  bla bla bla..main psycology la orang tua nih.
tapi nada suara yang sebegitu, buat nada suara sedang berfikir,mengeluh sikit2...
boleh tak...? ok la...aku cakap(masih dengan gelak2 manje)
aengan terpakse aku telah terpakse memakse kak fiza teman aku.
aehe. aiar la copy tu, kite turun makan... tak leh kak, benda ni suke stuck2...kena tengok2 sokmo..
akhirnye kami telah memasak suatu masakan yang lazat. hape lagi megi la.. 
alhamdulillah...
sesungguhnye kita hanya merancang. 







No comments:

Post a Comment