Thursday, March 18, 2010

kesumbatan..


minggu mengira n.e.c stock count. pening! system tahpape,suke ati mak dia ubah2 info pastu tak teli..akuuu jugak kene. dah la aku salah update file. tehehe..tu memang salah aku la. so takpe pasal keje kuar je ofis aku tinggal dulu celah2 pintu. 

semalam aku mimpi aku dan semua adik beradik aku pegi karoke...yang pelik sepanjang jalan ada buaya2 mati dalam kolam. pastu nak masuk koke tu ada bangla mintak duit. so malam ni aku dah pegi koke ngan yani n jiba...tapi suara macam tersekat kat tekak. xsyok langsung. dah la 3 orang je.. 2 jam terase panjang.... try to cheer myself up. but until now i donno what i'm thinking of actually. dah koke...faizal pun dah sampai..jiba n yani nak sambung lepak makan kat uptown. ok la..aku pon lapar. rase nak makan cikencop. oh sebelom tuh ade insiden memalukan sungguh... dan2 je jiba nak bukak pintu kete orang lain.......wooo seb baik aku berada agak jauh... lepas gelak besar besaran kami pon heading ke uptown la.. tapi parking2 je aku rase sangat2 la letih n ngantok. tak larat nak bermeriah2 lagi dah.. aku pon tanye leh x kite g beli burger je...macam biase lah...jawapannye OK! so pegi beli beger dan balik. tapi sampai skang aku tak tido lagi.

heher. dah turun 5 kilo! 63 kg..dr 68kg. tapi rase macam londeh smua suar keje n suar jin setan aku. semalam kak iema tanye 'awak pakai suar sape ni?' hahar...kalo sape yang tau, tau lah aku buat muke mcm mane kan....faizal dah bantai gelak perompak...demi menambah lagi rase menyampah rakan2, kene la jalan sambil mengadu suar londeh...terutama nana yang paling annoyed dengan perbuatan tersebut.pastu yang lagi menghancurkan hati dia , tengah aku dok cakap2 ngan dia, kak ida cakap 'azah tadi, ingatkan hajar..' , so maknenye sekali tengok tak macam azah. macam biase laa...terus mengader,'plz kak ida...dont say it'....*dengan muke gedik*...kak ida ngan nana sekali gelak2 kebengangan. terus dia halau aku pegi masuk bilik. ok fine....hahahhahar....

hemmm...not very happy inside. tapi nasib baik la kawan2 sentiase di sisi buat aku gelak...kalo sorang2 dalam keadaan macam ni, aku dah gile. walaupon dah malas nak mengadu pasal kejiwaan ni dah, tapi happy dapat idup bersama mereka2 nih. semalam lepak bertiga ngan kak elle n faizal. 1st time lepak lepas keje sejak 2 minggu lepas.meja yang 4 segi tuh dah tak dipenuhi. bole tak lepak dan senyap..layan kepale masing2..last2 dapatla merepek2 sikit ngan kak elle. faizal katenye sesak nafas n takde mood. ok.... balik dengan hati kering...people come and go, bak kata cek omar. people always come but not all of them will take us somewhere....

aku mcm sedang 'jatuh dengan kuat' sebab mebe aku 'terbang dengan sangat tinggi' dulu..."a love which made me smile even in a toilet" hahar..drama2. biaselarh risk taker. kalo nak recover balik makan tahun2 jugak macam sebelum nih mati la ..sampai bile aku tak berlaki...dah la nak suke kat orang damn gile punye susah, macam mane nak kawin ngan perasaan yang kosong. ruginye! yes,cinta boleh pupuk tapi  falsafah tu macam xwork je dalam diri aku. aku dah try. heh... aku pun dah xtau nak wat cemane sedang kan ma tiap2 kali telefon tanye pasal kawen...even dalam bergurau skit pun mesti wat selingan punyelah! ketahuilah bahawa anakmu ini dah berusaha untuk bagi ma sorang lagi menantu.....oh. ni dah masuk silibus 'kejiwaan'. so baik tido sebelum lagi banyak rahsia terbongkar....
abes men....

hanya kau yang mampu!! 
d.a.m.n


gambar hanya hiasan

3 comments:

  1. bestny da trn 5kilo ..jeles2..!!!smp org xknl dah!!haha...hehe..aiseyh??npe da stop cerite...tergantong..sambong la..hak3!!nway..like tht statement.."i wanna....live without"

    ReplyDelete
  2. shaz : haha shaz..pandai jek ko..kalo nak tau cter lanjut 2 hari xabes tuh..

    azri : kurus la jgk tapi xnpk sgtla kot sbb aku kan rangka bsor..xpe janji londeh mcm minah rapper

    ReplyDelete