Sunday, April 4, 2010

doakan aku...

okla.arini pon ari yang best gak walaupon sederhana.rilex dan tenang dalam bilik yang kehijauan nih.cume kua lunch ngan hosmets (SENGAL GIRLS) kat the curve, sempat juling2 mate kat sale2 yang menimbun tapi aku xbeli ape pon. not in the mood lagi nak spend.cam beselah ade2 je yang jadi bahan gelak..12.00 AM kuar diner ngan pemuda yang gigih menimba ilmu arini, mohd faizal ramly.tak semena2 kami menuju ke flora damansara konon nak cari nasik kukus yang hebat dipromosikan oleh halimahtong nadiah alias nana. dah tutup kot.bedal lah mane2 kedai kat situ.terjumpe plak resepi baru 'tomyam sadin'..ok la..not bad.cume sadin yang digunakan cap ayam OKU, agak mengurangkan rasa nikmat.poyo2nye kami hanya memesan nasik separuh.yelah,cek omar dah thumbs up kitorang dah kurus sket hasil diet berjemaah..wink2.

tepon ma tadi.rase nak balik kg...rindunye.bulan depan lah aku balik.oh ye,adik aku dah pregnent!! aku amat exited bagaikan perut aku sendirik yang pregnen.tak semena2 aku rase sgt bermaknenye rase nak dapat baby tu..ma beselah..carik celah gak bukak bab kawin.aku pon mengagguk tanda setuju walaupon beliau tak nampak.insyallah.aku sedang pertimbangkan..ceceh..kadang2 aku dah naik bosan hidup sebegini.i want to settle down with someone.kawan2..doakan aku membuat pilihan setepat mungkin...dan semoga Allah bukak hati aku nih! doa sekarang! amin.... tengs...:)


aku masih dalam proses membuat keje2 yang tertangguh.xtaula mase takde atau aku yang terhanyut dengan permasalahan jiwe. ok lah aku dah stat balik mlm nih sket..esok agak2 kene ajak faizal online kat maple kot, laju sket linenyeh.. oh ye,bukan keje ofis yeh,nih keje gile yang aku yakin memang gile income die...skang lesen dah di tangan,tinggal nak ngan tanak jelah. sekali lagi ye kawan2..doakan aku...:)

esok, perancangan nak g setel bil2 kat ttdi.maxis,astro,rhb..bla bla..perancangan nak g kole sangor tak brape jadi jek.faizal ngan kelas n esaimennye..balik dah petang,tadi kekonon ajak g kole sangor,tapi dok menguap,sakit2 badan lah..ade ati nak pegi..rindu beno die kat mohamad azri.haharh..tapi don wory mesti sampai le..kak elle pecite ey..(dah update blog dah nie kak oi...)ok la..abes dulu sebab mate dah rabak.........................






2 comments:

  1. ko tak sampai pun kuala selangor lagi nih...

    ReplyDelete
  2. hheeeeee....oooo kat facebook ckp xrindu....haptui...

    ReplyDelete