Friday, May 21, 2010

alhamdulillah...

ehem.sori guys i've been senyaping for quite long.especially for my 'die hard fans' such as pakcik semawi, yang sudah kembali bertugas,konon happening dengan janggut mcm hutan simpan.xpelah,beliau pon mcm spisis terancam gak kn..hari2 nak nganjeng blog aku--->damn. pegi lekatkan ketas 'im a cool blogger' kat baju aku.siap kejar aku naik atas  knon nk naik tangge sesame.seb bek ternampak oleh org yang dipercayai,kalo cek rosley yg nampak,xke tambah malang...tapi xpelah semawi,aku faham die hard fan memang mcm tu. dan tak lupe die hard fan jugak,makcik elle.siap bagi email 'FINAL WARNING' -sila update blog. sob...rsa terharu. baca dengan mata berkaca2. 

life. lately im being a little mess up. a little jelah as im superb in messing up myself:P. hahar. selalu tu mess up banyak2. ok now ' a little mess up'.mengambil keputusan menyahkan semua toksik2 dalam life aku dan refill dengan yg boleh diandalkan SAHAJA. so,sebagai pencinta keamanan proses yg diambil bg menyahtoksik kan tu aku rasekan sgt mengambil masa..so skang..after all hard, tiring process...everything seems natural..im ready for a brand new refilling process..so org yang terbabit,jangan sia2 kan peluang ini.im begging you idiot!! jangan nak terbelit2 ..terbelit2... dont let anyone, any others parasit jahat menyinggahi life aku lagi. (buat2 fahamlah)

ok mengantok..esok jumaat,best. tapi tadi aku dh assign bebanyak kat kaum2 tuh, kalo abg rosley xde pagi..cam kubur jela jdinye..tp xpe,jumaat tetap jumaat. lunch leh balik rumah mandi manda..golek2..dengar org dok smyg jumaat kt msjid sblh umah,ati jd tenang je...peh.ada nur gakla ati aku ek..ok la..abes..jumpa lagi.tahun depan lah aku update lagi.wahahha...

2 comments:

  1. kaum manakah yang selalu tick 'sengal' tuh..sila tunjukkan diri wahai mambang sengal

    ReplyDelete